Yazd

بهترین مرکز خرید خودرو اسقاط و فرسوده در یزد - یزد

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
پویانت خودرو
آدرس
شهر یزد-
موبایل
09351160800

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اسقاط کار بهترین مرکز خرید خودرو فرسوده و اسقاطی در یزد با کادری متخصص و مجرب با خرید فوری و بیواسطه خودروهای فرسوده و اسقاطی از درب منزل در یزد در خدمت مشتریان عزیز میباشد .
بهترین مرکز خرید نقدی خودرو فرسوده و اسقاطی در یزد در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد .
خریدار فوری و نقدی خودرو فرسوده سبک و سنگین در یزد میباشیم
اسقاط کار خریدار خودرو فرسوده و اسقاطی در محل در یزد با بالاترین قیمت و با هر شرایط و محدویتی ارائه دهنده خدمات به شهروندان عزیز میباشد .

خریدار خودروهای فرسوده و اسقاطی در محل در یزد را از اسقاط کار بخواهید .

مجموعه اسقاط کار یکی معتبرترین و منصف ترین خریدار بیواسطه خودرو فرسوده و اسقاطی در یزد میباشد این مجموعه همچنین مرکز خرید و فروش حواله ایران خودرو در یزد نیز میباشد .


کد آگهی : 132202
بازدید : 994
★★★★★★★★★★ 5/ 5 994
Your رای:
جدیدترین آگهی های خرید و فروش ساير اتومبیل و وسايل نقليه در یزد 1 مورد
بهترین مرکز خرید خودرو اسقاط و فرسوده در یزد

بهترین مرکز خرید خودرو اسقاط و فرسوده در یزد

پویانت خودرو
1403/2/9 7:21:01 ✸✸✸✸✸✸✸

اسقاط کار بهترین مرکز خرید خودرو فرسوده و اسقاطی در یزد با کادری متخصص و مجرب با خرید فوری و بیواسطه خودروهای فرسوده و اسقاطی از درب منزل در یزد در خدمت مشتریان عزیز …